Płatki owsiane na odchudzanie – dieta owsiana

Jeśli chcemy zastosować dietę owsiankową powinniśmy liczyć się z dużym spadkiem wagi w bezpieczny oraz skuteczny dla zdrowia sposób. Dobrze ułożona dieta owsiankowa sprawi, że schudniesz przede wszystkim bez efektu jojo oraz wielkich wyrzeczeń związanych z żywieniem.

Dieta owsiana – 3 rodzaje

Dieta owsiankowa bądź owsiana ma kilka swoich odmian. Różnią się między innymi czasem trwania oraz poziomem surowości. Dieta owsiankowa, która ma najbardziej restrykcyjne wydanie opiera się na spożywaniu przez tydzień albo dwa tylko owsianki na wodzie, ewentualnie na chudym mleku. Tej alternatywy jednak nie poleca nasza redakcja. Radykalne rozwiązania, jakimi są monodiety zwykle powodują negatywne skutki zdrowotne i przeważnie kończą się efektem jojo.

Jeżeli pragniesz ekspresowo zrzucić nadprogramowe kilogramy zastosuj dietę, która daje spektakularne efekty Jest nią dieta owsiankowa tygodniowa i detoksykująca jednodniowa dieta owsiana będąca idealna dla Ciebie. Znacznie lepszą opcją jest jednak długotrwała dieta owsiankowa: miesięczna lub dwumiesięczna. Pozwoli ona na stopniową utratę masy ciała.

Czytaj też: Najlepsze tabletki na odchudzanie

Dieta owsiana – Na czym polega?

Menu, które oferuje dieta owsiankowa długoterminowa jest zmienne ze względu upływającego czasu. Staje się coraz mniej surowe. Do końca pierwszego tygodnia jadłospis diety owsiankowej jest raczej nieurozmaicony. Ogranicza się do spożycia owsianki na chudym mleku, jogurcie, wodzie i warzyw, surówek oraz małych ilości gotowanej piersi z kurczaka bądź indyka. W każdym z 4-5 posiłków powinny pojawić się jednak płatki owsiane.

Dieta owsiankowa – jadłospis w pierwszej fazie

1 śniadanie: owsianka na chudym mleku

2 śniadanie: koktajl ze zblendowanych warzyw oraz płatków owsianych

Obiad: 100 g gotowanego filetu z piersi kurczaka z ziołami, surówką oraz 3 łyżkami owsianki na wodzie

Podwieczorek: 3 marchewki

Kolacja: jogurt naturalny z dodatkiem trzech łyżek płatków owsianych.

Po tygodniu stopniowo włączamy do jadłospisu owoce, chude twarogi i sery, chudą szynkę oraz polędwicę drobiową, orzechy, rośliny strączkowe czy chude ryby. W tym okresie staramy się spożywać ok. 1400-1500 kcal dziennie. Każdego dnia jemy owsiankę na chudym mleku albo jogurcie. Ponadto wpasowujemy płatki owsiane do większości posiłków.

Zobacz również: Ranking spalaczy tłuszczu

To jest przykładowy jadłospis w diecie owsiankowej w drugim etapie:

1 śniadanie: owsianka na chudym mleku ze słonecznikiem i rodzynkami

2 śniadanie: kanapka z pełnoziarnistego chleba z chudą wędliną, szklanka koktajlu ze zmiksowanych owoców oraz płatków owsianych

Obiad: 100 g ryżu pełnoziarnistego, grillowany dorsz, gotowana fasola szparagowa

Podwieczorek: Omlet z białek oraz płatków owsianych

Kolacja: Leczo warzywne z dodatkiem płatków owsianych

Jeśli chcemy zastosować tę dietę owsiankową należy pamiętać, by z naszego jadłospisu usunąć wszelkie wysokokaloryczne i niezdrowe produkty. Staraj się unikać tłustego mięsa, wędlin, chipsów, słodyczy, fast foodów, dań gotowych, białego pieczywa, białych makaronów, ziemniaków oraz nie pić kolorowych napojów, kawy lub alkoholu. Zapamiętać należy też, aby podczas trwania diety owsiankowej powinno się pić duże ilości wody.

Idealnym uzupełnieniem diety będzie tez odpowiednia suplementacja. w tym przypadku polecam Fibre Select, który powstrzyma apetyt i przyczyni się do znacznej utraty wagi. Jest to kompozycji błonnika witalnego, który doskonałe efekty da w połączeniu z dietą owsiankową. Pozbędziemy się opuchlizn, zanieczyszczeń oraz nadprogramowych kilogramów.

Płatki owsiane na odchudzanie – dieta owsiana
5 (100%) 1 vote

Autor: Agnieszka

Trzydziestopięcioletnia żona i matka dwójki aktywnych dzieci.  Schudła 30 kg, po ciąży i zawalczyła o swoje marzenia. Dzisiaj nie tylko wygląda, ale też czuje się lepiej! Metodą prób i błędów doszła do wymarzonej wagi.  Kolejny sukces spotkał ją po tym, jak opowiedziała swoją historię na swoim blogu. Teraz nie tylko jej pasją jest aktywność fizyczna oraz zdrowe odżywianie, ale też recenzowanie suplementów diety i dawanie porad w tej kwestii.

Zobacz wysztkie posty autora Agnieszka →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.